אסתטיקה של הפנים

ככל שאנו מתבגרים, ישנו אובדן של נפח השומן התת עורי, הדבר מוביל למראה פנים צנוח ורפוי, אזורים בפנים שנראים שקועים והדגשת קמטים וקמטוטים בפנים. בעבר, היה נדרש טיפול ניתוחי, על מנת להביא למראה פנים צעיר יותר. היום, טיפול משולב של הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי יכול להביא למראה פנים רענן וצעיר, ללא צורך בניתוח.

הבוטוקס הינו חלבון שקיים בטבע, שמביא להרפיית שרירים. הזרקות בוטוקס משמשות לטיפול במצבים רפואיים שונים כמו: הזעת יתר, מיגרנות, ספאזם של אזורי גוף שונים. בעשור האחרון, הזרקות בוטוקס משמשות גם לטיפולים אסתטיים. הבוטוקס מוזרק לאזורים בהם פעולות השרירים גורמת לקמטים כמו המצח, בין הגבות וצידי העיניים. לא כל הקמטים יכולים להיות מטופלים בבוטוקס ולכן לעיתים יוצע טיפול אסתטי אחר.

חומרי מילוי יכולים להיות טיפול יעיל לקמטים עמוקים, להחזרת נפחים, הדגשת קווי מתאר והצערת העור. החומר מילוי הנפוץ ביותר הוא חומצה הילאורנית, שהוא חומר טבעי שנמצא גם במפרקי הגוף.

פרופ' זלוטו הוכשרה להזרקת חומרים אלו בלונדון וכן בארץ. היא מזריקה חומרים אלו גם בהליכים רפואיים כמו לחולים עם ספאזם בפנים- בלפרוספאזם או שיתוק של מחצית מהפנים (hemifacial spasm ) , חולים עם שיתוק של עצב 7 ואסימטריה בפנים וכן בפרוצדורות אסתטיות.

בתחילת הייעוץ, פרופ' זלוטו תעבור עימך על ההיסטוריה הרפואית שלך וכן תבצע בדיקה מקיפה לפנים ולעיניים. היא תשוחח עימך על מנת להבין מה מפריע לך במראה הפנים ומהי התוצאה הרצויה מבחינתך, לאחר מכן ובהתאם לכך תבוצע תוכנית ההזרקה המיטבית על מנת להבטיח מראה עדין וטבעי לשביעות רצון המטופל.

ההזרקה תתבצע במרפאה, לאחר אלחוש קל. אורך הפרוצדורה כ-30 דקות. לאחר הפרוצדורה יומלץ להימנע משתיית אלכוהול, פעילות גופנית מאומצת ושפשוף אזור ההזרקה למשך 24 שעות.